Segway esitteli mönkijän suosikkiluokkaan

Segway AT5 -mönkijä on suunniteltu vastaamaan seikkailunhaluisten käyttäjien tarpeisiin tarjoten luotettavuutta ja kestävyyttä kaikissa olosuhteissa.


 

Segway julkaisi uuden AT5-mallin, joka iskee Suomessa suosittuun, alle 600-kuutioisten mönkijöiden luokkaan suorituskykyisellä moottorillaan ja varustelullaan. 

Segway AT5 -mönkijä on suunniteltu vastaamaan seikkailunhaluisten käyttäjien tarpeisiin tarjoten luotettavuutta ja kestävyyttä kaikissa olosuhteissa. Uudessa mönkijässä on voimanpesänä 499-kuutioinen yksisylinterinen DOHC-moottori, joka tuottaa 39 hevosvoimaa ja kiihtyy 4,6 sekunnissa maksiminopeuteensa (0–60 km/h), mikä on luokassaan ennenäkemätön lukema. Laite on varustettu myös poikkeuksellisilla maasto-ominaisuuksilla, sillä sen luvataan kiipeävän jopa 39 asteen rinteessä.

Uusi AT5 on varustettu säädettävällä ohjaustehostimella, jossa on kolme asetusta eri maasto-olosuhteisiin. Jarruina on tehokkaat levyjarrut, ja komeuden kruunaa kytkettävä tasauspyörästön lukko sekä edessä että takana (Deluxe-varustelutaso). Vetokykyä uudelle mönkijälle luvataan jopa 600 kg.

AT5-mallin suunnittelun lähtökohtana on isoveljen rooliin siirtyvä Snarler AT6 -malli, mutta AT5:llä on oma sielunsa. Muodot ovat kulmikkaammat ja lihaksikkaat. Edessä kookkaan keskisäleikön sivuilla on viirumaiset ja erittäin tehokkaat LED-ajovalot.

Segway on saanut inspiraation mönkijöidensä muotoiluun kissapetojen hyökkäysasennoista. Uusi AT5-malli iskeekin terävät kyntensä kovasti kilpailtuun edullisemman pään mönkijämarkkinaan, aseinaan tehokas moottori ja laadukkaasti viimeistellyt yksityiskohdat. Tätä pikku leopardia kilpailijoiden onkin syytä pelätä.

Suomessa AT5-mönkijöistä tulee saataville neljä eri mallia: kaksi lyhyellä ja kaksi pitkällä akselivälillä, sekä molemmista kaksi eri varustelutasoa. 

Tekniset tiedot: 

  • Moottori: 499 cm3, 1-sylinterinen DOHC 4-tahtimoottori
  • Teho: 39 hv
  • Vääntö: 44 Nm
  • Vetokyky: 612 kg
  • Maavara: 255 mm
  •  

  •  

Lähde: segwaypowersports.fi 19.12.2023


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Alfa Romeo Giulia ja Stelvio päivittyivät

Mercedes-Benz C 300 eTA Business AMG 2020 -koeajo

Alfa Romeo Junior on kompakti ja urheilullinen