Alfa Romeo loisti kuluttajatutkimuksessa USA:ssa
Alfa Romeo on rankattu premium-merkkien ensimmäiselle sijalle arvostetussa J.D. Power Sales Satisfaction -tutkimuksessa Yhdysvalloissa. Kuvassa Alfa Romeo Stelvio. |
Ikoninen brändi nousi yhdeksänneltä sijalta ykköseksi ostokokemusta mittaavassa J.D. Power -tutkimuksessa.
Alfa Romeo on rankattu premium-merkkien ensimmäiselle sijalle arvostetussa J.D.Power Sales Satisfaction -tutkimuksessa Yhdysvalloissa. Jo 37:nnen kerran järjestetty tutkimus mittaa asiakkaiden ostokokemusta uusien autojen kaupassa.
Alfa Romeo saavutti suurimman nousun 14 premium-brändin joukossa viime vuoden tutkimukseen verrattuna. Ikoninen brändi nousi vuoden aikana yhdeksänneltä sijalta premium-kategorian ykköseksi saavuttaen 833 pistettä. Seuraaville sijoille ylsivät Porsche (831 ja Lexus (819).
”Tuotteidemme laatu ja asiakaspalvelu ovat Alfa Romeolle etusijalla. Olemme aidosti ylpeitä siitä, että ponnistelumme ovat nostaneet Alfa Romeon premium-brändien ykköseksi J.D. Power Sales Satisfaction -tutkimuksessa”, sanoo Alfa Romeon Pohjois-Amerikan johtaja Larry Dominique.
”Keskitymme jatkuvasti parantamaan Alfa Romeon omistamiseen liittyvää asiakaskokemusta. Tämä on osoitus sitoutumisestamme jälleenmyyntikokemuksen kehittämiseen”, Dominique jatkaa.
Ostajan tyytyväisyys perustuu tutkimuksessa kuuteen tekijään. Näitä ovat tärkeysjärjestyksessä: toimitusprosessi, jälleenmyyjän henkilöstö, sopimuksen tekeminen, paperitöiden valmistuminen, jälleenmyyjän toimitilat sekä jälleenmyyjän verkkosivusto.
Alfa Romeo kertoi asiasta tiedotteessaan 18.11.2022.
Kommentit
Lähetä kommentti