ALD uudistaa brändinsä
Autoleasingyhtiö ALD Automotive uudistaa
brändinsä.
|
Autoleasingyhtiö ALD Automotive uudistaa brändinsä. Uudistus koskee Euroopan ja Suomen suurimman leasingyhtiön koko globaalia toimintaa eli 43 maata. Samalla uudistuu myös slogan. Uusi slogan on ”Ready to move you”. ALD kertoi asiasta tiedotteessaan 6. helmikuuta 2020.
Uudistus juontuu ALD:n mukaan autoalan nopeasta kehittymisestä. Ala muuttuu yhtiön mukaan tällä hetkellä nopeammin kuin koskaan aiemmin. Suomessa ALD Automotive painottaa jatkuvaa kehitystä ja vastuullisuutta. Autoilu on osa ihmisten liikkumista, eivätkä ihmiset ole lopettamassa liikkumista. Siksi autoilun mahdollistavia ratkaisuja on kehitettävä yhä ympäristöystävällisemmäksi. ALD Automotiven uusi brändi tulee käyttöön koko yhtiön mitassa tämän vuoden loppuun mennessä.
Euroopan ja Suomen suurin leasingyhtiö ALD Automotive uudistaa brändinsä. Brändiuudistus koskee yhtiön koko globaalia toimintaa. Samalla ALD Automotiven slogan muuttuu. Uusi slogan on ”Ready to move you”.
– Liikkuminen muuttuu nopeammin kuin koskaan aikaisemmin historiassa, ja ALD Automotive on sen maailmanlaajuinen edelläkävijä. Tahdomme totta kai ilmaista kehittymishalumme kaikin mahdollisin tavoin. Siitä on kyse brändiuudistuksessamme. ALD Automotive on rohkea, moderni, dynaaminen, joustava ja persoonallinen. Noille ominaisuuksille rakentuu myös uudistettu ulkonäkömme, ALD Automotiven Nordic-alueesta vastaava johtaja Pekka Kivinen kertoo yhtiön tiedotteessa.
Liikkumiseen vaikuttavat ilmastonmuutos, kaupungistuminen sekä teknologinen kehittyminen. Näillä muutoksilla on suuri vaikutus myös siihen, kuinka ALD Automotive kasvaa yrityksenä. ALD toimii muutosten eturintamassa, jotta se pystyy tarttumaan uusiin mahdollisuuksiin ja tarjoamaan tulevaisuuden liikkumisratkaisuja sen kasvavalle asiakaskunnalle maailmanlaajuisesti.
Uusi brändi viestii selkeästi kaikkea sitä, mitä asiakkaat voivat odottaa ALD:ltä. Se tuo esiin ALD Automotiven laajaa asiantuntemusta, markkinoiden johtavia liikkuvuusratkaisuja sekä innovatiivisuutta, joka tukee yhtiön johtoasemaa alalla.
– Suomessa olemme painottaneet arvojemme mukaisesti paljon jatkuvaa kehitystä ja vastuullisuutta. Konkreettinen esimerkki on autoalan, liikenne- ja viestintäministeriön sekä ympäristöministeriön välinen Green Deal -sopimus, jonka konkreettisilla toimenpiteillä vähennämme liikenteen hiilidioksidipäästöjä. ALD:lle Green Deal on yksi sitoumuksistamme tukea uusien vaihtoehtoisten käyttövoimien yleistymistä. Kaikista uusien autojen rekisteröinneistä Suomessa vaihtoehtoisten polttoaineiden osuus oli viime vuonna yhdeksän prosenttia, kun taas ALD:n rekisteröinneissä osuus oli 29 prosenttia. Selvitimme viime vuonna myös kyselytutkimuksella, että ympäristöarvot painottuvat yhä enemmän yritysten autovalinnoissa, Kivinen toteaa.
Alansa laajamittaisin toimija
ALD Automotiven uudistetun brändin keskiössä on arvo, jonka yhtiö tuo asiakkailleen. Uusi visuaalinen ilme kuvastaa muun muassa yhtiön digitaalisia tavoitteita sekä palvelun joustavuutta.
Brändi-identiteetti otetaan käyttöön ALD:n kaikissa 43 maassa ja yhtiön koko toiminnassa. ALD kattaa alan toimijoista maailmanlaajuisesti kaikkein laajimman alueen. Uuden brändin sisäänajo on nyt aloitettu ja se on kaikkialla käytössä tämän vuoden loppuun mennessä.
Pääset katsomaan brändivideon oheisesta linkistä.
Teksti: Johannes Virtanen
Kuva: ALD
Kommentit
Lähetä kommentti